יום רביעי, 2 בספטמבר 2009

html מעניין אך מתיש...

תחילת ספטמבר...
בעוד מספר שבועות מסתיים הסמסטר השלישי בלימודי- סמסטר קיץ.
לא יאומן -רוב תקופת הלימודים מאחורי.
למרות ישיבה ממושכת מול המחשב ועומס בלימודים אני מרגישה סיפוק רב מהלמידה. הסמסטר למדתי קורסים מעניינים, הקשורים להערכת טכנולוגיות ידע, וניתוח ובנית תכניות לימודים מתוקשבות, בניית אתרי אינטרנט שעל כך יש לי סיפור מביך, אשתף בהמשך. כמו כן אני לומדת מקצוע מרתק- פסיכולוגיה התפתחותית, שלמדתי אותו לא פעם בעבר ומאוד-מאוד אוהבת.
אז, הבטחתי את הסיפור המביך, הנה הוא:
עם סיום הסמסטר הראשון עשתה ראש החוג שלנו ד"ר גילה קורץ שיחות אישיות עם כל סטודנט, על מנת לשמוע את הביקורות והבקשות שלנו הקשורות ללימודים. אחת הבקשות שלי היה לדעת איך בונים אתר אינטרנט.
גילה שאלה אותי : האם את מתכוונת ל HTML ? לא הבנתי על מה היא מדברת ומה זה המילה הזאת. כנראה שפרצופי היה כזה, שגילה הרימה גבה ורשמה לעצמה דבר מה במחברת.
לא יודעת האם יש קשר בין הדברים, אבל הסמסטר אני לומדת קורס בניית אתרי אינטרנט, יודעת היטבׁ(או שלא) מהו HTML ומטלת סיום בקורס זה- בניית האתר.
מה אגיד? מעניין אך מתיש מאוד.בניית האתר- דבר בכלל לא פשוט, דורש הרבה ריכוז, ידע וניסיון.
אספתי לעצמי חומר בדלישס בנושא זה,
הנה הקישור:
http://delicious.com/alron1/HTML-CSS

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה