יום שבת, 12 בדצמבר 2009

דלישס הוא ממש דלישס!


בימים אלה אני מארגנת את מחשבותי בנושא הסמינריון בו אני עוסקת זמן מה. הנושא קשור לשילוב מחשבים בגני הילדים. אך בפוסט זה לא אעסוק בנושא זה, אלא בטכנולוגייה המיוחדת העוזרת לי באיסוף מידע.
מבה מדברים?
בדלישס!

טכנולוגיה זו מאפשרת ליצור רשימת המועדפים באופן ממויין עם התוויות (בדומה למועדפים במחשב האישי) אך על הפלטפורמה האינטרנטית השיתופית.
משמעות הדבר- ניתן לאסוף לעצמך את האתרים לפי תחום העניין ולמין אותם לפי רצונך, אלא גם להשתמש במועדפים של האנשים האחרים אשר נמצאים ברשת. תאמינו לי , לעתים זה חוסך המון-המון זמן!

אלה מכם שמתעניינים בנושאים הקשורים לחינוך לטכנולוגיית מחשב ובתחום הגיל הרך מוזמנים להכנס לדלישס(מועדפים) שלי.

רשימת הנושאים בדלישס נמצאת בצעד השמאלי של דף הבלוג.
איך משתמשים בדלישס?

בכניסה יש להרשם , הרישום הוא חינמי.

הנה הקישור:
https://secure.delicious.com/login?jump=ub

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה